Monday, October 09, 2006

Grup Tual

Grup Tual
Pencere

Ne geceler ne gündüzler gördüm
En vazgeçilmez yeminlerden döndüm
Görmedim senin gibi sevmedim hiç kimseyi
Yapayalnızım şimdi unuttum gülmeyi
Ne sevdalar ne ümitler gömdüm
Aşkı yalansız duygulardan ördüm
Görmedim senin gibi sevmedim hiç kimseyi
Yapayalnızım şimdi unuttum gülmeyi
Sen vaktinden çok sonra gelen
Sevdalı bir yağmur gibisin
Çisil çisil gözlerimden

Sen çıldırmış şairlerin
Titreyen mısralarında
Bahsettiğim perisin
Pencereler önünde uyurken
O güzelim yılların
Hayalin gözlerimin önünde
Bize ağlıyorum
Ne baharlar ne tutkular gördüm
Her yeni günde uykulardan döndüm
Gülmedi senin gibi kalmadı bende kimse
Yapayalnızım şimdi eski bir resimde

Yıllar önce İzmir'li Grup Tual'in bestesi ve sözlerine ait Pencere şarkısını çok beğenmiştim. Dün de çalışırken aynı parçayı bir başkası seslendirdi radyoda. Genç şarkıcılarımızdan biriydi herhalde ama nerdeeee Tual'in yorumu nerde genç şarkıcınınki bir parça herhalde bu kadar kötü yorumlanabilir. Şarkının sözlerini yukarıya yazdım okuyun bakalım beğenecekmisiniz.

2 comments:

sammy said...

Tual benim en beğendiğim gruplardan. İki cdlerini de almıştım. Solistlerinin o güçlü ve tok sesi gerçekten çok etkileyici. Ama kalitesinin gerektirdiği ilgiyi görmüyor. Üzücü tabi.

omer cam said...

evet bencede ne uyduruk kişi ve gruplar meşhur oldu.ayın çizgide devam ettikleri müddetçe bigün mutlaka....Tesekkur ederim size