Friday, October 27, 2006

SEMİH BALCIOĞLU'nu kaybettik



Türk Karikatürünün büyük ustalarından Semih Balcıoğlu'nu kaybettik. Çok üzgünüm. Daha geçenlerde izmir'de beraberdik.Geçtiğimiz günlerde düzenlenen bir karikatür yarişmasının jüri üyeliği için İzmir'e gelmişti ve biz onunla iki gün boyunca hem karikatür seçtik hemde yaşam üzerine çeşitli sohbetlerde bulunduk.Bende uyandırdığı çizgilerindeki akıcılığı, güzelliği kendisinde de buldum.Semih abi (Ürgüp 2. Ulusal Karikatür Yarışmasında) bana birincilik ödülünü kendisi elleriyle taktim etmişti.O gündür bugündür kendisiyle irtibatı hiç koparmadık. Jüri toplantısında da sevgili Ercan Akyol bu fotoğrafı çekmişti onu sizinle paylaşmak istedim. Son jüri çalışmamızda da beni İstanbul'daki evine davet etmişti. Herkesin başı sağolsun...

No comments: